frågestund!

det var någon anonym som kommenterade och ville ha frågestund så här har du.
fråga vad ni vill,svarar ärligt men om det är många med samma fråga orkar jag inte svara samma på alla le om det är liknande fråga osv..
men ajja bara att fråga på jag lägger upp svar om 3 dagar ungefär!<3
Allmänt | |
#1 - - ´k:

har du bra självförtroende?

hur mycket väger du?

vem strulade du med senast?

hur många har du strulat med?

är du kär?

brukar du pulla?

#2 - - Anonym:

hej jag läser din blogg ofta och jag vet en idiot som het conny;s han är så dryg så jag undrar om vad du tyck om han?

#3 - - Anonym:

Varför är du och Jessica ovänner?

Något tillfälligt?

#4 - - maja:

asså jag vet att du har en dildo som du typ fick av ditt ex, vad hette han och var hade han fått den ifrån?

#5 - - My<3 din bff:

han/hon som har skrivit"hej jag läser din blogg ofta och jag vet en idiot som het conny;s han är så dryg så jag undrar om vad du tyck om han?" är inte det typ conny?:P

#6 - - kbry:

är du oskuld,

hur många killar har du haft?

är du kär just nu?

kommer du svara på alla frågor?

hur lång är du ?

vad har du för storlek på skorna?

hur mkt väger du ?

är du naturligt blond?

vad går du på för skola/vart ligger den?

har du en dildo?

har du sugigt av en kille?

har du strulat?

har du varit full?



kille eller tjej?

kompisar eller pojkvän?

brunett eller bond?

godis eller dricka`?

öl eller cider?

#7 - - evelina spetz:

vad heter ditt x?

hur många har du varit tsm med ? :)

hur länge har du haft denna blogg?

vart/vilken hemsida har du gjort din header på ? :d

#8 - - kajsa:

hon har typ varit tsm med 42 eller 43 typ (helt serri)

#9 - - ?:

hur mkt väger du?

#10 - - Anonym:

på din andra blogg, så stod det en fråga typ

att den trodde du var 98a, varför sa du att du va 96a?

#11 - - sara:

saknar du minerva?

#12 - - Sverige:

Hur vill du att en kille ska va? Utseände klädtyp personlighet

#13 - - loveyourelips<3:

varför är du så snygg och inte jag?

#14 - - blond_tjej_4_ever:

vad gillar du för mat wiklund?

#15 - - yourthestrawtomyberrylover fan<3:

1.kan man få din mejlisaddres????;););););)

2.gillar du mens

3. vet du vem birk är???xD

4. vart i venees bor du:P

5. nummer!!!??

#16 - - meloveyoulongthime:

har du haft sexuella aktiviteter med någon?

#17 - - hihi:

du är som en leopard raaaaaaawr

#18 - - Anna-Katrin:

Hej Rebecca! Nu när du äntligen antar utmaningen till en frågestund så passar jag på att ställa några fartfyllda frågor om smått och gott! Sedan önskar jag dig en bra forsättning och lycka med livet,ta hand om dig!:-)



1. Min dotter som är i din ålder också är väldigt sur och tillbaka dragen,och hon har ej fått sin mens än (vad jag vet)..Kan det vara så att hon har de men vågar ej berätta de för mig? Vad ska jag göra? Hjälp mig!!



2. Röker du? Om du gör det, varför och vill du ha hjälp? Om inte, har du någonsin kännt press på dig att du måste röka för att "följa med i strömmen"?



3. Övriga frågor..

- Favoritmat?

- Favoritfilm?

- Sommar eller Vinter?

- Socker dricka eller "vuxenläskeblask" dvs Alkohol...

- Vad gör du på dagarna?

#19 - - hejZan:

säg en kille som du tycker är snygg

#20 - - svara gärna hihi:

tycker du Birk är snygg eller ful?



vad faller du för hos killar?



vad har du för sexuell läggning?



vem i vännäs tycker du är snyggast?

#21 - - Anonym:

varför säger du att du är 96a?

För alla i hela vännäs vet att du är 97a,

och det är inget att ljuga om-.- plus,

man får inte status för att man skriver att

man är ett år äldre än vad man är ;)

#22 - - b to the birk:

vad tycker du om latexdräkter?

#23 - - hahah kanskle lite sent o skriva men ändåå:

hehehe :) ofta du väger 50? jag skulle helre skriva privat än att ljuga till det sådär heheh, ingen går nog på att du väger 50..

#24 - - Ninaa:

är du gay?

gillar du stortåar?

tycker du om att äta tandkräm med leverpastej?

har du en kaka?

vill du bajsa just NU?

#25 - - Anonym:

vem har du knullat med?

#26 - - Anonym:

hur mycket väger du?asså ärligt.

visst är du 97a?

#27 - - Hampe:

Hej gmn♥

Jag älskar dig mest i hela jorden♥

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS♥

Jag kan leva med ditt utseende, men jag vill helst att du går ner 30 kilo, så du väger 50 iallafall♥

LOVA MIG EN SAK GUMMAN! Gå på GYM!♥

#28 - - Moa:

Svar till Hampe: HAHAHA OMG, wtf var det där?! Du tror att det du skrev nyss är okej bara för att du säger att du älskar henne just innan? Om du inte tycker om henne som hon är kanske du borde fundera på att skaffa dig ett riktigt förhållande grabben! Förstår inte varför jag ens lägger ner energi på detta men dog lite när jag såg detta. Patetiskt.

Upp